top of page
Search

Aktivnosti Izobraževalnega centra Argument v mednarodnem prostoru


Predavatelji Izobraževalnega centra Argument kot gostujoči izvajalci v sodelovanju z izobraževalnimi ustanovami po celem svetu delujejo tudi v mednarodnem prstoru.


Spodaj si lahko preberete kratek opis predavanj in tečajev, ki jih je v mesecu aprilu in maju 2023 izvedel Miha Andrič.


Končno srečanje International Public Policy Forum v New Yorku (ZDA): International Public Policy Forum (IPPF) je globalno tekmovanje za srednje šole, ki združuje pisne in ustne debate o različnih aktualnih družbenih tematikah. Tekmovanje vsako leto organizirata Univerza New York (NYU) in Odvetniška pisarna Brewer, Attorneys & Counselors. Najboljših 8 ekip iz celega sveta se vsako leto zbere na zaključnem dogodku v New Yorku, kjer potekajo finanalne debate in številna predavanja. Letos se je tekmovanja udeležilo več kot 200 šol iz celega sveta, tema za zaključne razprave pa je preizpraševala učinkovitost strukture organizacije NATA kot modela za mednarodno povezovanje držav v sodobnem času.


Miha Andrič deluje kot član Sveta IPPF, letos pa je na zaključnem dogodku zopet sodeloval tudi kot finalni sodnik.


Več o tekmovanju si lahko preberete na: https://www.ippfdebate.com


Gostujoča predavanja v programu Speech and Debate na srednji šoli Grand Oaks v Houstonu (ZDA): šolski sistem v ZDA veščine komunikacije in debate vključuje v redni šolski proces kot izbirne predmete, ki od dijakov zahtevajo tudi udeležbo na debatnih tekmovanjih. Miha Andrič je leta 2018 skupaj v sodelovanju z Audro Langston ustanovil Bluebonnet projekt, ki enkrat na leto v Houstonu zbere dijake in učitelje iz cele Amerike, Mehike in nekaterih evropskih držav. Namen dogodka je poleg klasičnega debatnega tekmovanja udeležencem ponuditi tudi dodatna izobraževanja. Letos je bilo dodatno izobraževanja osredotočeno na razvoj strateškega mišljenja (za dijake / debaterje) in na inovativne pristope za razvoj kritičnega mišljanja v razredu (za učitelje in debatne mentorje). Miha Andrič je v Houstonu opravil tudi dodatnih 16 gostujočih ur pri predmetu "Speech and Debate" na srednji šoli Grand Oaks s poudrkom na medkulturno komunikacijo.


Več o srednji šoli Grand Oaks: https://gohs.conroeisd.net


Strokovno vodenje ocenjevalcev na Mednarodni filozofski olimpijadi v Olimpiji (Grčija): Mednarodna filozofska olimpijada (IPO) je globalno tekmovanje na predmetnem področju filozofije za srednješolce in srednješolke. Vsaka država po predhodnjem izboru na tekmovanje pošlje 2 svoja predstavnika. Na tekmovanju imajo predstavniki držav na voljo 4 ure, da napišejo svoj razpravljalni esej na izbrano filozofsko temo. Strokovni mednarodni ocenjevalci pa nato podelijo medalje izbranim esejem. Vsak esej prebere vsaj 8 ocenjevalcev iz vsaj 3 različnih kontinentov. Na dogodku vsako leto potekajo tudi številna predavanja za dijake in seminarji za učitelje filozofije. Letos se je IPO dogodka v Olimpiji (Grčija) udeležilo 49 držav.


Miha Andrič je letos deloval kot glavni ocenjevalec ter kot povabljen govorec na simpoziju za učitelje na temo inovativnih metod za poučevanje filozofije v srednjih šolah ter kot predavatelj za mlade filozofe in filozofinje iz celega sveta. Tema njegovega nagovora je bila "Kako misliti pravičnost v kontektsu tekmovanja na prostem trgu".

Miha Andrič deluje tudi kot član Sveta IPO.


Več o dogodku si lahko preberete na: https://www.ipo2023.org



Tečaj Argumentacija in debata na Univerzi v Trentu (Italija): Univerza Trento si v zadnjih letih prizadeva za razvoj kritičnega in kreativnega mišljanja svojih študentov z uporabo debatne metode. Miha Andrič je konec Aprila izvedel 4-dnevni tečaj za izbrane študente iz Filozofske fakultete in Fakultete za pravo na temo argumentacije, ki je pokrival naslednje teme: 1) Razvoj analize in sklepanja v argumentaciji, 2) Razvoj principlanih argumentov in uporaba moralnih argumentov v razpravah, 3) Priprava komunikacijske strategije za argumentativne razprave, 4) Veščine pripovedovanja zgodb kot tehnika uokviranja argumentov.



Tečaj iz kritičnega in kreativnega mišljenja v Neaplju v sklopu mobilnosti strokovnjakov Eramus+ (Italija): predavatelji Izobraževalnega centra Argument delujejo tudi kot strokovnjaki v programu Eramus+ in nudijo številne tečaje na različnih srednjih in osnovnih šolah v Evropi. Na šoli Liceo Scientifico FS v Neaplju je Miha Andrič izvedel 5-dnevni tečaj za učitelje in dijake na temo kritičnega in kreativnega mišljenja. Posebnost tečaja je bila uporaba CCIL metodologije ( Content and Communication Integrated Learning), ki predstavlja poseben pristop k učenju jezika, kritičnega mišljanja in komunikacije ter strokovnih vsebin iz različnih predmetnih področij.

bottom of page